Måluppfyllnad

Kommentera
Fastan är övr och den har gått mer än bra. Visst var jag trött men om man fastar längre ska man ju sedan få energi. Få se när jag kan tänkas prova det igen. Igår började jag i alla fall föra in lite livsmedel och på kvällen också lite hör och häpna vin även om det inte är bra ...
 
Resultatet är viktmässigt i alla fall ca 3,5 kg på 3 dagar sen är ju det mesta vätska. Då jag nu åker till USA så blir det svårt att se vad det egentliga resultet är när jag fyllt på vätska i kroppen igen. Funderar lite på periodisk fasta Är det någon som provat det? Ge mig gärna feedback på för- och nackdelar samt resultat.
 
  • måltidsordning - check! fast vinet kom på köpet
  • träning 2-3 gånger i veckan - får bli en annan vecka tror jag. Idag måste jag förbereda mig för resan.
  • daglig motion 8000 steg minst men gärna mer - check!
  • sömn 6 gärna 7 timmar -  check! Somnade vid 22 och vaknade kvart i 8 så det är med marginal!
Dag 25 avklarad. Nu tar jag dag 26.