Måluppfyllnad

En kommentar
Jaha... när jag för en gångs skull har sovit så har jag drömt så himla knasigt att jag är helt slut.
 
Klev av tåget med min syster och hon säger hon har tagit mina väskor så jag kliver bara av. Sen har hon inte alls tagit mina väskor och då har min sas märka trolley redan åkt iväg med alla nya shoppinginköp och för att inte tala om handväskan med allt innehåll... Hon kunde inte alls förstå att jag blev upprörd...
 
  • måltidsordning - gick bra fram till kvällen då jag kom hem sent och började småäta - troligen trötthet
  • träning 2-3 gånger i veckan - check - indoor walking intervall puls!
  • daglig motion 8000 steg minst men gärna mer - knappert, precis under.
  • sömn 6 gärna 7 timmar - fick nog till minst 6 stökiga timmar...
Dag 15 avklarad. Nu tar jag dag 16.
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Det var en märklig dröm.

Svar: Mycket. Å helt slut har jag varit hela dagen!
Frk M