Mitt i veckan

En kommentar
Den här veckan känns märkligt lång. Jag hoppas på att landa min rekrytering idag och förhoppningsvis inom kort få lite avlastning även om första veckorna är motsatsen.Lite rädd är jag då denna rekrytering vänder lite på vår företagskultur i hur man arbetar... men nåväl jag har stuckit ut hakan förr också.
 
Idag blir det jobb och inget annat i planen. Jag borde planera in något kul privat att göra då det är lite tomt på det denna vecka i kalendern. Nästa vecka ser bättre ut på den fronten.
 
Hur gör ni för att inte hamna i ett ekorrhjul?
 
1 Susanne:

skriven

Just nu är jag ganska nöjd över ekorrhjulet! Känns lugnt och skönt.
Men det brukar konstigt nog alltid dyka upp nått roligt hela tiden! :)
Hoppas du hittar på nått kul i helgen då! Och tills dess får jag önska dig lycka till med rekryteringen!

Svar: Det här ekorrhjulet snurrar lite för fort... som vanligt. MEN det ser lite bättre ut framöver tack och lov.
Ha en fin helg :)
Frk M