En fartfylld vecka

Kommentera
Som alla andra väldigt mycket i kalendern så här års. Igårkväll stupade jag i soffan och har sovit som en tok inatt. Kanske därför jag vaknade av mig själv strax efter klockan 7. Det är inte så vanligt på en lördag...
 
Jag har varit på jobbet strax efter sju och inte före sen har det rullat på hela dagen på jobb.
Måndag kväll polisen för id-kort och sen mer jobb.
Tisdag jobb hela kvällen
Onsdag ansiktsbehandling och sen mer jobb
Torsdag ute med jobbet efter verksamhetsplanering. bowling, golf och skjuta cowboys innan en enklare middag.
Fredag jobbade sent på jobbet och dog sedan i soffan.
 
Jaja, jag har i alla fall inte legat på latsidan tänker jag.
 
Ikväll blir det lite glögg och champagnemingel sen ut och fira med syster.
 
Drömmer om att få sova länge i många nätter och koppla av. *snart julledigt*
 
Bildresultat för sova