Sega söndag

En kommentar
Tvä kvällar med vin vin vin och mat gör mig till lite seg måste jag säga. Men det har varit bra kvällar och jag har fått skratta och koppla av vilket är prio ett. Ska småfixa lite hemma och handla till veckan sen blir det jobb så jag kan gå på semester som planerat. 
 
Måste passa på att tipsa om restaurang DalaNisse igen. En sån underbart god mat, fin miljö och trevlig personal!
 
 
 
Solen lyser och det ser underbart ut ute men ack så halt så de blir ingen längre promenad.
 
Önskar er alla en skön söndag. 
 
1 Annette:

skriven

Vet exakt hur du känner dig...det ska faktiskt bli skönt när januari kommer då man inte ska på alla de här äta/dricka kalasen😄😄

Svar: Haha ja precis. Brukar ducka mycket i december men i år har det liksom kört ihop sig i kombination med alldeles för mycket jobb under hösten. Så nu ska jag väl sona för alla som jag missunnat.
Frk M