Söndagslunk

En kommentar
Idag blir det söndagslunk. Renovering av mig själv, tvättstuga, handling, städning etc. Måste också planera veckan lite då jag har en del krockar i kalender. 
 
Gårdagens IKEA gick hyffsat. Golvlampa till syster och lite annat smått och batteriertill mig. Sen fick jag även med mig nya vinglas hem (ej finglas) då jag lekt domino med mina förra. Det blev dem jag tidigare tittat på.  Därefter ramlade vi över en ny vinterjacka till syster vars man tvättat sönder hennes dunkappa. Om man inte vet hur man tvättar kan det bli dyrt. 
 
Nu kom solen också precis så kanske en promenad inte vore så dum :) Ikväll får det nog bli en film. Börjar bli en vana på söndagskvällarna. 
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Låter som min söndag.

Svar: Ja, det är lätt att de blir lite praktiska...
Frk M