2016 är här!

En kommentar
Så är nu då 2016 här. Ett nytt år.
 
Jag har funderat mycket på vad 2016 ska innehålla för mig och det måste handla om balans.
Hur är jag inte lika klar på men jag kan inte fortsätta jobba ihjäl mig den saken är klar. Men lite är väl klart.
 
Jag vill:
  • bli tuffare både mot jobb och mot mig själv på jobbet. Inte bara göra saker för att det är lättast så.
  • se till att jag får tid till mina fritidsintressen och träning. 
  • se till att jag inte tackar nej till vänner utan faktiskt umgår med dem. De är ju fantastiska.
  • våga prova nya saker och möta nya människor. Jag kan bli bekväm då detta tar energi.
  • har länge funderat på att flytta. Kanske är det nu dags?
 
 
 
 
 
 
1 Mia:

skriven

Vart ska du flytta? Vi måste flytta, men jag vet inte vart och inte heller när...

Svar: Varför måste ni?
Jag bor egentligen jättebra men jag skulle gärna vilja ha ett rum till... eller så är jag bara lite rastlös. Binder mig lätt vid saker så kanske är det dags nu.
Frk M