Att våga önska något förbjudet

3 kommentarer
Jag har alltid trott att man aldrig skulle kunna önska att en förälder ska dö men i det skick min mamma var igår så brottas jag med de tankarna.
 
Hennes dagar ser väldigt olika ut men gårdagen var hemsk. Inte en gnutta kvalité för henne och kaos för närstående. Fortsätter det så här så vill jag ha ett kort avlsut. 
 
Jag vet att det är något man inte får önska men jag kan inte låta bli.
 
 
 
 
1 kolonilotta :

skriven

Förstår precis hur du känner.
Och det säger jag inte bara...
Det är samma med min pappa.
Han har t.o.m själv börjat tänka och prata i dom banorna. Och det känns inte alls bra även om jag skulle förstå honom. Men det säger jag naturligtvis inte! Som du säger så är det jobbiga tankar och känslor att brottas med.
Skickar en extra varm kram till dig ikväll! ❤
Du får helt enkelt hänga med oss tokiga tjejer till Barcelona! ;)
Vi kör "all in" hela dygnet! :)

Svar: <3 du får uppskatta att ni fortfarande kan konversera. kram
Frk M

2 anette:

skriven

Extra stor kram till dig // Anette

Svar: <3
Frk M

3 Gemsofmylife:

skriven

Usch vad du går igenom :( Du är en fantastisk person som orkar för att se ngn lida är inte kul, det gör ont in i själen, min underbara svärfar gick bort i cancer och att se denna pigga otroligt glada positiva person tyna bort och ha så ont gjorde ont i oss också ! att inte kunna samtala kunna säga vad man vill är hemskt !! gråter nu för jag förstår din smärta när dom är helt borta i sina smärtor :(
Kram

Svar: Gråt inte... det räcker att jag gör det i mina bryt. Sen nävarna i och man ska klara det och det ska vara så bra som möjligt för alla.
Frk M