Bryt

2 kommentarer
Igår kväll hade jag ett bryt. Då och då kommer det över mig att mamma aldrig mer blir mamma. 
 
Jag såg på något TV program, jag tror det var cancergalan, där en vuxen karl sa att när det var som värst ropade han på mamma. Inget annat gällde. Vad gör man om man inte har en mamma?
 
Det har inte varit en helt okomplicerad relation genom åren till mina föräldrar. Det förenklar inte saker idag då villkoren nu helt blir deras. 
 
 
1 Anonym:

skriven

Kram Anette
www.anettan.blogspot.se

Svar: Tack snälla!
Frk M

2 Gemsofmylife:

skriven

Jag hoppas att du mår bättre och förstår att det går så långt när ens relation till föräldrarna inte varit den bästa, och att sen dras in på deras villor rakt av .
Har inte haft den bästa relationen till min far heller, och varit som förälder för både min mamma och pappa..
det tär !!!
Stor varm KRAM till dig

Svar: Kram <3
Frk M