En oplanerad lördag

2 kommentarer
Jag brukar tycka det är skönt att ha oplanerade helger då vardagarna går i spinn men och ofta ramlar jobbet över in på helgen. Nu när jag varit ledig länge och dessutom sjuk så jag knappt varit hemifrån så är jag lite mer frustrerad...
 
Stora beslut ska tas och hanteras idag. 
  • Kankse en manikyr? (Vågar jag pga dofterna?)
  • Kanske hämta paket?
  • Kanske fortsätta rensa?
De flesta av er är säkert redan igång då många skolor startade igår. Men vad har ni på agendan idag?
 
 
1 Suss:

skriven

Här rensar vi, massor. Förråden i källaren ska städas ur.

Svar: Underbart! Jag har fått många att rensa hehe
Frk M

2 Susanne:

skriven

Har precis kommit hem från en 60 minuters PW. Nu blir det lite fix innan det är dags att åka iväg på Hockey på ett fullsatt Hovet.
Ha en härlig lördag och kram

Svar: Härligt. Mötte alla leksaner på centralen... hoppas matchen är bra!
Frk M