Gymnastik och rensning

En kommentar
Igår kom jag till min klädkammare och mina garderober. Kände ingen större lust med att rensa så tänkte jag provar bara igenom alla klänningar så får det vara sen. Resten gick av bara farten. 
 
Självklart rensade jg efter de fyra S.en.
 
  • 2 kassar slängdes
  • 1 kasse ska skänkas
  • 1 kasse ska säljas (nya märkeskläder med lappar kvar på)
  • Resten veks och sorterades in i garderoben igen
 
Jag provade och provade och provade. Lovar att det tog timmar. Gymnastik om guds nåde måste jag säga! Armar upp böja ned å lite runt... Men så himla fint nu!
 
Ambitionen är att jag nu har lite fler köpstopp än tidigare kan jag säga. Inte totalt men några fler... :)
Kanske ska jag göra enligt bokslutsmetoden. Har ännu inte riktigt bestämt mig.
 
 
 
 
1 Gemsofmylife:

skriven

Måste säga att du är fantastiskt duktig som gör det här !!!
Jag rensade en ggr efter ditt garderobstips att vända galgarna !!
Så nu ska jag se vilka som hänger oanvända ;)
Hoppas att du får en underbar fredag
Kram Sanna

Svar: Spännande! Det är ett mycket bra knep som jag själv använder. Jag tar rensningen igen i augusti innan jag börjar jobba när det kommer till galgerna. Då är jag tuff (ska vara...) :)
Jag har lite kvar. En byrå som inte rensades för så längesedan och sedan två backar under sängen samt linneskåpet. Få se om jag mäktar med det i helgen.
Frk M