Hur tar mig sig ur det här då?

En kommentar
Öm i hela kroppen trots fokus på mjuka pass men att jobba i ytterläge ger grym träningsvärk då man inte är van. Avbokat dagens träning så kroppen får sig lite återhämtning. Får bli en promenad istället. 
 
Jag har en del på to-do-listan:
  • packa upp det sista i köket
  • kolla om elkillen är på semester eller ej
  • köpa diskmaskin
  • kolla in tapet till kök, vardagsrum och hall
  • sy färdigt en topp som jag påbörjade i början på veckan
  • kolla in resor
  • köpa underlag till hyllor, lådor mm på IKEA
  • rensa byrån
  • rensa garderoberna
  • rensa klädkammaren
  • rensa källarförrådet *not gonna happend*
 
Men jag har oerhört svårt att fokusera på något just nu och får väldigt lite gjort... kalla mig för slut så in i bängen.
 
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Det var en lång ToDo-lista. Ha en trevlig fredag.

Svar: Ja fast jag behöver inte göra allt samma dag... i stort sett inget blev gjort utan det blev ett besök till ikea, kikade lite på tapet och blommor till balkongen. Räkor och rosevin på kvällen!
Frk M