Jobbat hårt

2 kommentarer
Smårensat i garderoben då jag borde storrensat. I vart fall så kastar jag 8-10 plagg och lite accessoarer. Jag har också kämpat med att lägga upp annonser på Tradera. Ska försöka få upp en del till men det tar sån evinnerlig tid. Önskar det vore ännu lättare än vad det är...
 
Vad har ni för er idag då?
 
 
 
1 TantGlad:

skriven

Smårensa är väl åxo bra, även om det är ännu skönare att storrensa ibland. Man samlar ju på sig en massa, och ibland måste man ut med nåt så man kan ta in nåt annat.

Tack för din kommentar, och själv så slappar jag. Skönt det med.


Kram till dig

Svar: Tack själv.
Ja visst samlar man på sig. Har senaste året försökt hålla igen på shoppingen och har i alla fall minskat på den. Målet är att minska antalet saker i mina garderober... de är alldeles för överfulla.
Frk M

2 kolonilotta :

skriven

Duktigt gjort! :)
Små delmål är också bra.
Kram ❤

Svar: Ibland skulle jag vilja kasta ut allt...
Frk M