Att gå på ledighet är inte lätt

En kommentar
Jag skulle egentligen påbörjat min ledighet den 20/6. Det insåg jag för flera veckor sedan inte gick så flyttade fram det till midsommar. Har sedan dess jobbat dygnet runt skulle man kunna säga... är inte i mål utan kommer få jobba lite. Betar av det mesta idag och följer upp kommande två veckor. 
 
Spänningar i kroppen tar ändå ut sin rätt nu vilket på sätt och vis är bra så jag verkligen kan vara ledig då jag är ledig. Midsommarafton sov jag ca 23-13.... det har jag inte gjort sedan jag var tonåring såvida jag inte varit sjuk. Midsommardagen sov jag 00.30-11... inatt lite mer normalt med 00.30-08.30. 
 
Midsommar spenderades med mina föräldrar. Mamma mycket förvirrad midsommardagen och vägrade ta mediciner då hon trodde hon var medicinförgiftad. Att hoppa över en dos är inte så värst bra för hennes motorik och det tar tid att komma igen. 
 
Har även torkat av mitt kakel efter kaklingen och plockat upp lite mer i köket. Snart är allt återställt :) Väntar bara på besked om lite småfix som måste justeras.
 
Klippte ut tyg till en tunika och kom då på att jag hatar att sy i tunna tyger som glider... vi får se vad det blir :)
 
Promenerat och även bokat in olika pass som soft flex etc nästa vecka för att få bort låsningar i kroppen. 
 
Nästa vecka så måste jag hitta bänkbelysning och boka upp elkillen. I övrigt inga planer alls för min semester vilket är så himla konstigt då jag har svårt att vara hemma...
 
 
1 Malla:

skriven

Hoppas du får in rutin med träningen igen, det blir ju en ond spiral när man väl kommit ur den pga stress. Egentligen är det just träning som behövs...
Jag vet inte om du har stadigt sällskap men annars kan jag tips som www.singelisverige.se. Det är ingen vanligt dejtingsajt för de ordnar även trevliga aktiviteter. Jag har ännu inte varit på någon men kommer absolut att göra det. Ett tips i sommar :)
Kram

Svar: En oerhört ond spiral!
Tack för tipset. Trist man inte ser deras aktiviteter utan att bli medlem. Ska spana in det i alla fall :)
Frk M