Mary Kay timewise

2 kommentarer
Som ni vet provar jag en produktserie från Mary Kay timewise som jag vann före jul. Måste säga att jag hittills är ganska nöjd. Mest nöjd i början då jag verkligen kände förändringen. 
 
I nästa vecka är det eldprov för då ska jag till min hudterapeut. Vi får se vad hon säger in hyn nu.
 
 
 
1 Gemsofmylife :

skriven

Eldprovet är nästan om huden känns lika dan som nu om du slutar använda dom .. Så länge man har en kräm på så är det alltid bra men vad händer en dag helt utan ser hyn lika dan ut eller var det produkten som gjorde den skimrande . Men det är hur jag kollar ;) lite för kräsen med allt haha . Tack för din omtanke finaste! Du vet var jag finns, hoppas det känns bättre nu ! Kram

Svar: Måste prova ditt sätt. Menar du att vara utan helt eller byta produkt?Byte av produkter tycker jag alltid ger lite nystart oavsett det gäller hud eller hår.
Frk M

2 kolonilotta :

skriven

Jag är ju en konstig prick som bara använder tvål och vatten och sen smörjer in led Aloevera gel.
Men det fungerar för mig! :)
Och billigt är det också.
Hoppas allt är bra med dig! ❤
I gårdagens inlägg berättade jag om vad vi har bestämt oss för gällande köket! :)
Ha en jätte fin Torsdag!
Kram vännen! ❤

Svar: Å vad roligt. Smiter genast in och kollar.
Frk M