Så var det måndag igen

2 kommentarer
Helgen har flytit på snabbt.
  • utgång fredags
  • mellomiddag lördag
  • fika hos föräldrarna i söndags
Apropå fikat hos förälrarna så jo pappa visste men visste väl inte heller riktigt varför vi skulle ha tårta men anledningen var att vi skulle planera nästa gång vi skulle ses... ja jag säger då det.
 
From idag är det hårda bud som gäller eller njae jag ska vara tillåtande men inom ramarna. Det handlar om att åter börja matregistrera. Jag måste ta kontroll på vad jag äter då jag nu börjar skippa luncher etc. Vikten ökar då jag inte äter regelbundet och slänger mig på socker etc. Tidpunkten usel då jag har konfenrens i veckan men ingen tidpunkt är å andra sidan bra!
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Jag måste ta tag i min matregistrering oxå, alldeles för mycket mat ut på lokal.

Svar: Då peppar vi varandra!
Frk M

2 kolonilotta :

skriven

Jag är jätte dålig på att äta lunch på jobbet. Men det brukar bli en frukt på eftermiddagen. Alltid något! ;)
Hoppas det går bra för dig även jag är säker på att du är jätte vacker oavsett vad vågen visar! ❤
Stor kram vännen.

Svar: Inte bra för dig heller då. :)
Frk M