Hur fördelar ni tiden på ert dygn?

En kommentar
Jag har tagit mig i kragen och försökt jobba ordinarie arbetstider den här första veckan som gått på jobbet. Det är ovanligt för mig som de flesta av er vet. En arbetsvecka på en 60-70 timmar per vecka är mer vanlilgt tyvärr.
 
Då jag har en hälsa som inte är god måste jag försöka bromsa. Ja jag vet det är inte första gången. Men jag har en fundering. Även om man "bara" jobbar ord tid så är det svårt att finna tid till allt inkl återhämtning. Så min fråga till er idag är; hur fördelar ni er tid?
 
Bildresultat för cirkeldiagram
 
1 Fröken M:

skriven

Jag är nog ganska dålig på att fördela min tid tyvärr - jag kör lite tills jag "stupar" på dagarna, vilket åtminstone resulterar i att jag somnar som en stock vid 22 varje kväll OAVSETT veckodag !
Men visst borde även jag bli bättre på att varva ner !

Svar: Du får se det som att komma i säng 22 är på plussidan :)
Frk M