Ledig vs Jobb

En kommentar
Den här veckan småjobbar jag lite. I tisdags var jag in på jobbet och fick nästan panik. Jag är livrädd att det inte ska fungera. Att jag inte ska orka.
 
Bestämde mig att jag jobbar hemifrån resten av veckan för det jag borde göra då jag inte har några möten. Inte för att jag gör så mycket mer än vilar på ledigheten men det är ändå svårt att ta sig an jobbandet :o
 
Börjar jobba på riktigt på måndag igen. Jag har då varit hemma från jobbet i fem veckor även om jag jobbat lite första och sista veckan. Så i alla fall 4 veckors ledig totalt men 5 veckor utan tidspress. Nu gäller det bara att hitta en strategi.
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Bra att du kan jobba hemifrån och då mer strukturerat. Hoppas du kan koppla av i helgen och att första jobb-veckan blir bra. Kram/Mia

Svar: Ja, det är alltid lite lättare :)
Frk M