Helg

Kommentera
Som jag längtat efter denna helg. Snart är den slut och jag har inte hunnit med att känna efter ens. Men än finns söndag kvar.
 
Fredag blev en ren hemmakväll med tvättstugan. Som jag behövde tvätta :) Under renoveringen höll jag ju liksom inte på med kläder framme i lägenheten om man så säger. Sen somnade jag tidigigt vilket var välbehövligt. Middag provade jag en räkceviche som jag lagt på små tortillas med salladsblad på. Kan rekommenderas!
 
Igår tränade jag skivstång och sen försökte jag göra vid lite i lägenheten... betoning på lite fanns. Mer idag förhoppningsvis. Hade vaknat så tidigt så på eftermiddagen blev till att sova framför en B-film. Kvällen var jag hos en kompis på lite bubbel och middag. Mycket trevligt. Tog taxi hem och var hemma i god tid tills askungen skulle vara hemma. Sov lääääänge då jag vaknade strax före kl 10. Mycket välbehövligt. 
 
Idag blir det blandat pyssel. Hade tänkt att gå på ett "Mind" pass men det kommer inte att hinnas med som det ser ut som. Avvaktar lite innan jag bokar av dock.
 
Bildresultat för söndag quote