Berlin

3 kommentarer
Det var inte mycket ni kunde om Berlin måste jag säga :)
 
Nåväl, igår började jag sätta ihop min egen guide. Vi är där två nätter och får 1½ dag på plats. Men i Berin är museer mm öppna sent (till 20-22) och vi bor supercentralt och kommer i stort kunna gå till de flesta sevärdigheterna vi väljer att kika på denna gång. Räknar hinna riva av en rejäl lista :) Samtidigt så har vi nöje som restauranger och shopping på programmet också. 
 
Just nu är programmet på dag 1 väldigt intensiv men det får jag justera. Sen ska ni se att vi blir försenade eller så spricker allt ändå :o
 
Berlin är i stort sett gratis att åka till så blir jag mer nyfiken på stan - ja då får jag åka tillbaka.
 
Visserligen finns inga palmer i vare sig Stockholm eller Berlin men SAS får transportera oss även denna gång.
 
 
1 Suss:

skriven

Vad kul med resa till Berlin. Jag har bara varit där en gång och då var vi där en natt vid en genomresa så det var inte så mycket vi såg av staden. Ha en fin resa, kram Suss

2 Suss:

skriven

Vad kul med resa till Berlin. Jag har bara varit där en gång och då var vi där en natt vid en genomresa så det var inte så mycket vi såg av staden. Ha en fin resa, kram Suss

Svar: Det är ju en tid dit men jag tycker ganska mycket om att planera bara jag har tiden. Otaliga resor har jag stått på flygplatsen på destinationen och tänkt jaha vad nu...
Frk M

3 Malla:

skriven

Kul! Jag satt och kollade på resor dit igårkväll. Spännande att hölra vad du tycker.

Svar: Lovar att rapportera :) Väldigt prisvärda resor måste jag säga i alla fall.
Frk M