Renovering delrapport 1

5 kommentarer
Det är forande kaos hemma så inte en endaste bild kommer ni få se. 
 
Långt ifrån enkelt är det att stå där på byggmarknaden och välja golv och tapet efter en liten bredstump och papperslapp... Hursom, golvet ser ut att bli jättefint när kikar på den del som hunnit bli lagd. Puh!
 
Snar kommer tapet upp i v-rum och kök... DET ska bli SPÄNNANDE.
 
 
1 Anonym:

skriven

Spännande! Trevlig helg! /mia

Svar: Mycket! :)
Frk M

2 Kolonilotta:

skriven

Va roligt att det är på g! :)
Jag väntar på att maken skall få lust och ork till att byta vårat golv i vardagsrummet och hallen. Vi ska ha samma som vi la in i köket i våras.
Lycka till med allt! :)

Svar: Här tas det in hantverkare. Klart i ett nafs. Med mina arbetstimmar så orkar jag inte med sånt här. Har tom lejt bort koordineringen av alla resurser.
Frk M

3 Susanne:

skriven

Väntar med spänning på resultatet.

Svar: Jag med ... aaaaah... jisses så svårt det är.
Frk M

4 Fröken M:

skriven

svårt men ack så kul !
Vi har precis börjat tittar på golv, kakel, klinkers, kök, vitvaror osv till vårt nya hus och jag ÄLSKAR den djungeln av möjligheter :)

Svar: Jag blir mest stressad och frustrerad måste jag säga :( Men de val jag gjort ser ut att bli bra så här långt :)
Frk M

5 anette:

skriven

Det ska bli så spännande att se. Kram Anette

Svar: Vi kan säga det är spännande att leva i :o
Frk M