Frukost

3 kommentarer
  • kaffe latte machiato
  • mellanfil
  • corn flakes
  • vatten
Roligare än så blir det inte men man får vara glad att frukost blir av i alla fall. 
 
Vad äter ni till frukost?
 
Bildresultat för coffee makes me happy
 
1 Anonym:

skriven

Smoothie, kaffe och kokt ägg kram

Svar: Mycket smoothie... gör du dem själv?
Frk M

2 Fröken M:

skriven

Jag är ganska dålig på frukost ( tyvärr !! ) men kaffe med lite mjölk är ett måste. Sen gillar jag äggmackor med kaviar och gärna lite smootihe.
Under veckorna blir det dock bara kaffe och lite flingor med mjölk typ...

Jag köpte valio ostarna på Stora Coop här i stan. I love them !

Svar: Smoothie.. så krångligt att göra på morgonen eller har du någon färdig?
Mitt stora coop hade dem inte är jag kikade... får hålla ögonen öppna :)
Frk M

3 Malla:

skriven

Fettkaffe! Gudomligt gott, mättande länge och himla enkelt.

Svar: Jag har inte riktigt fastnat för det. Men men det kanske kommer en dag :)
Frk M