Veckan är väl slut?

En kommentar
För min del är det som att veckan är slut. Det finns inga marginaler varken i jobbkalendern eller den privata. Risk för att korthuset rasar! Det är mycket jobb så här i budgettider, och lite knöligt då en medarbetare inte gjort vad den ska, men snart så är det klart!
 
Lite roliga saker sker också som att jag ska till mamma. Uppskattar det enormt att kunna göra det varje vecka då hon numera är nära mig. Inte lika roligt hennes dåliga dagar men men... ny mobil är beställd och jag hoppas hon är så pass bra att vi kan ta den i bruk. Sen är det frissa och tackmiddag hos pappa. Helgen är relativt oplanerad.
Bildresultat för breathe
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Sv: radiotystnaden beror nog mest på att jag blivit lite less på att blogga, men ska försöka ta tag i det igen.
Kram

Svar: Tråkigt för mig då jag tycker det är roligt att läsa om ditt aktiva liv! Jag känner igen mycket i mig själv :)
Frk M