Biotips! Ted - för kärlekens skull

En kommentar
Det är många som redan sett den och inläggen på olika bloggar fick mig att inse att jag behöver se den. Idag hade jag inga planer (host host ja om man bortser från här hemma då...) så jag tog mig till en biograf och såg den. 
 
Se den!
 
Fantastisk musik och historien är mycket välspelad. Vad som stämmer och inte vet jag ju förstås inte men å som jag grät mot slutet av filmen som stannar lite mitt i hans liv men vid hans sista skiva med tillhörande konserter. Kärleken mellan bröderna Ted och Kenneth Gärestad skildras fantastiskt fint. Om Kenneth bara gjort hälften så mycket för Ted så är det ändå mer än vad de flesta skulle göra. 
 
Jag ger det 5 FrkM av 5 möjliga.
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Jag såg den i kväll med på MOS. Jag grät också i slutet av filmen. Tyckte den var magiskt bra från början till slut. //Mia

Svar: Håller med! kram
Frk M