Gaaah! Paket på vift... :(

En kommentar
I mellandagarna beställde jag varor från apoteket hjärtat. Valde hämtning dagen efter i instabox. Direkt fick jag meddelande om att de inte kan hålla leveranstiderna utan att det skulle ta en vecka... detta framgick INTE på deras webb vid beställning. 
 
Nåväl jag började inte försöka avbeställa eller så utan har väntat snällt. Igår fick jag meddelande om att paketet pakats och idag fick jag sms om att det finns att hämta men då INTE i instabox utan på ett helt annat utlämningsställe än vart instaboxen finns. Detta utlämningsställe är inte åt det håll man naturligt rör sig utan åt helt ologiskt håll.
 
Jag blir helt enkelt bara galen. 
 
Bildresultat för galen smiley
 
1 Susanne:

skriven

Fy vilken dålig service.
Sv: Jag kom hem igår kväll med alla benen i behåll, fanns ingen tid att blogga därav tystnaden.

Svar: Ja, det fick bli en promenad... inte så farligt egentligen men det retar mig ändå.Puh, jag blev lite orolig för benbrott där ett tag :)
Frk M