Mission enomdan och minska garderoben - december

Kommentera
November gick ju sådär så jag hoppas december går mycket bättre. Hur mycket jag än rensar så är det väldigt mycket kvar.... garderoberna sprängfulla hur mycket jag än rensar och det är en lång väg kvar innan de ens är någotsånära ok. Jag har helt enkelt alldeles för mycket kläder, skor, väskor, accessoarer etc. Att jag handlat lite i november och december hjälper ju inte heller till men å andra sidan är det mer på minussidan.
 
Denna månad fortsätter jag att använda metoden "Enomdan" lite överallt i lägenheten. Glad bara det försvinner ut saker som inte används. 
 
 
Inköp:
  • Klänning
  • Kofta
  • Byxor
  • 4 toppar
  • Örhängen
  • Halsaband
  • Armband
 Totalt 10 saker kom in under december.
 
Utrensat/Kastat:
  • 6 par strumpor
  • 2 strumbyxor
  • 4 par underbyxor
  • 2 Toppar
  • Paraply
  • 2 halsband
  • Vykort
  • 22 böcker
  • Axelrem till väska
 Totalt 41 saker åkte ut under december.
 
Nådde jag målet i december? 
Med ledighet kommer tid. Rensingen har gått bra igen! Förutom fortsatt rensning på prylar har jag också rensat kylen.