Garderobsrensning eller?

En kommentar
Just nu snöar det för fullt. Temperaturen är mildare än igår så kanske just därför. Igår var det ju en fantastisk förmiddag med sol och blå himmel men temperaturen mindrelockande med allt för mycket minus.
 
Jag har svårt för kalla temperaturen då jag får problem med min andning och jag helst håller mig inomhus. Att jag dessutom är förkyld gör inte saken bättre. 
 
Som vanligt då jag är ledig börjar jag rensa lite här hemma... pga förkylningen ligger jag långt efter och har bara fuskrensat klädkammaren. Mestadels packade hon undan sånt som inte passar pga viktökningen dock. Men hur är det då? Följer FrkM sina råd och lever som hon lär?
 
Galgtricket - jo nu är alla galger åt "fel håll" efter min fuskrensning.
De fyra S:en - nja två fick hänga med denna gång. Spara och slänga. Slänga blev inte så mycket tyvärr.
Basgarderob - detta har FrkM tappat helt då hon inte riktigt trivs med sin vikt just nu
Minska garderob/inköp - jo jag har blivit mycket bättre på senare tid även om jag fått komplettera garderoben lite under hösten pga viktuppgången... dumt att inte ta tag i vikten istället, jag vet.
Organisera - hoppsan detta är helt borttappat. När jag kommit ned lite i vikt så tar jag tag i detta. Just nu en väldigt begränsad garderob. 
 
Som ni hör måste jag ta tag i min garderob igen, fast på allvar, så snart det bara går. Tänker jag jobbar med att gå ned i vikt och när lägenhetsrenoveringen är klar så tar jag tag i garderoben igen. 
 
 
 
 
1 anette:

skriven

Jag har börjat i min garderob men har en super tråkig kvar. Varför tar jag inte bara tag i det liksom? Heja dig. Kram Anette

Svar: Gör det idag vetja :)Du kommer känna dig så nöjd efteråt! kram
Frk M